dynaBel Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 (endret) har funnet meg en nermest sagt strøken 323, bilen er rød og over raskende fin i lakken til at den er rød, har ikke sett noen tegn til missdanning. bilen har gådd 198000. tekst fra annonsen Meget god velholdt damekjørt bil som selges pga kjøp av større bil. Skiftet register/dynamo/servoreim 2006 Nytt batteri og ny radiator 2007. Ny frontlykt skiftet pga dugg.Skiftet midtre og bakre eksosanlegg 2006. Motoren er helt tørr,Ingen oljelekasjer! I tillegg til motorvarmer, er det også montert kontakt for Cupevarmer. INGEN RUST! NB:Ferdig prutet!:-) Kan leveres omgående. Planer med bilen Anlegg -spiller: Kenwood KDC-W7144UY, med 16 gb minnepenn(ok) -frontsett: Macrom m2 6,5" komponentsett(ok) -sub: dynaBel DY9312(ok) -forsterker: dynabel BF0408(ok) motor orginal med greenfilter(blir jo 20 hk mer, minst, høhø utvendige planer -3 stk NBB Alpha clear ekstralykter med xenonkit -flekke i steinsprang -montere listene som har falt av. -bytte frontrute(stor sprekk) -nye sommerfelger Oz superturismo white -senk 35mm(ok) - sote alle ruter med 48% film -hvite svettlapper (30 pund fra england) Endret Januar 7, 2010 av dynaBel Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 fin den der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 der har du virkelig skaffet deg en bil du kan kjøre til grave med(ikke bilen sin nei..) disse går til det ikke er lov å kjøre bil mer, bare pass på å ikke la det komme alt for mye rust selv om det ikke har vært no stort problem på disse bilene, værre med mazda 6. ps. plass til 2 15" tommere det da.. hehe Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 ja det er noen slite sterke jævler de bilene. har sedd under den, foringene er dårlige, men mekaniker sa det var ikke noe betydning og bytte nå, alle demper mansjetter, en driv aksel mansjett. litt rust under, men uten stor betydning. clutch har fått ca 6 måneder igjen og leve fikk prisen 2.500 kr ned, skal prøve og få den mere ned. delene kommer på 4000 totalt kan jeg renge hardt. har en kompis som gjør jobben fri og franko 2 15" passer ja men, en 8" og en barnevogn passer bedre Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 det er mulig det, men barnevogna går vel på taket. da kan jo barne sove med vibrasjonene fra bassen... Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 du mener det ja Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 faen, var for mye feil som jeg ikke gidder eller har tid til og fikse EDIT: da ble det bil likevel, fikk den 4000 billigere enn egentlig, må bytte demper mansjetter, klutsj, flexi del på eksos, mansjett på drivaksel. bytter det skjøl med en kompis som går mekaniker lærling Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Lenge siden jeg har skrevet her nå, har skjedd litt siden sist, har knekt en demper fremme som er byttet. har bestilt: -en til demper til høyre siden -nye bremseklosser -oljefilter -bensinfilter -tennplugger -green air filter blir vår service på søndag har fått på gule h4 pærer(nokya hyper yellow) ble jævli bra, skal få meg ny eksosflexi rør på huggern, har fått stygg lyd. avslutter med litt bilder fra november og frem til nå: dårlig mobil camera, men park i blinklysene vises som tenkt. mod i photoshop, har lignene felger på nå Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Øj... Du må lakkere listene og kanskje fangerene på bilen! Dette ville jeg gjort FØR felgkjøp... Fine felger, men personlig så mener jeg at det er viktigere å "fikse" bilen før man går for felger. Men men... bilen ser da grei ut den.... Gratulerer. Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 hele bilen skulle vært lakkert men, jeg liker de svarte detaljene, men når man blir far så er det akkurat som man skrur på en bryter, man ser ikke behovet som feks lakke fangere. felgene hadde jeg fra før:) bestilte meg nytt flexirør, kosta faen 1400 kr:omfg Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 jeg og en kompis har hatt garasjedag idag byttet luft filter Det var trangt, akkurat så det gikk byttet olje og filter, plugger og bensin filter som var et helvette og få av vask og polering med meguiars fangere lister og speil ble smurt inn i bumper shine har ipod til spilleren Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 bensinfilter på de bilene er et helvette ja, tok litt tid el?? Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 halvtime kanskje, hadde en kompis med dame hender som hjalp meg:p Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Helsike, sladda du skiltet? Skulle jo snike til meg informasjon om pant og EU-kontroller her... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Helsike, sladda du skiltet? Skulle jo snike til meg informasjon om pant og EU-kontroller her... så hva med å se første post da smartass? bra familiebil dette da Daniel! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg