Line_Hansen Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Er det noen som har no peiling på automatkasser??? Min er på vei til himmelen :'( hopper ut av gir og revers er borte :( Vet noen om hvem jeg kan kontakte, og som kanskje har brukte kasser til salgs?? Vet desverre ikke så mye om motorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Er det noen som har no peiling på automatkasser??? Min er på vei til himmelen :'( hopper ut av gir og revers er borte :( Vet noen om hvem jeg kan kontakte, og som kanskje har brukte kasser til salgs?? Vet desverre ikke så mye om motorer. Det beste er vel og høre rundt på bil skrotene rundt om i Norges land? HVisdu får en overhalt og pent brukt en der,så er det bare og montere eller få noen til og gjøre det,LENGE LEVE MANUELL sier jeg :) Billigere og fikse en Auto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Første bud er å sjekke oljenivået på girkassen. Og hvordan oljen er. Den skal være fin og rød og ikke lukte spesielt fælt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Tror ikke det hjelper med olje, ut i fra hva du sier om kassa de..men skader jo ikke å sjekke den! Det er billig å kjøpe en brukt på skroten, eller evt overhale(men det kan fort bli penger da..) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Mange automater hopper ut av gir og "mister" ett eller flere gir (gjerne revers først) når det er for lite olje/arbeidstrykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg