Belia Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Har byttet til et mye bedre Sønnak-batteri som nesten akkurat passer. Eneste problemet er at kanten på batt ikke kommer skikkelig under det festet som er mot dempertårn. Holder det å stroppe batteriet godt fast med skikkelige reimer, eller er de vanskelige på slikt? Noen i nærheten som har et batteri liggende som jeg kunne lånt noen timer mens jeg viste bilen? Gidder ikke kjøpe noe batt for det... Bor i Bjerke Bydel, Oslo. Siter Belia V70 D5 Summum 2005 945 LT LPG 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Min gikk gjennom EU og kontroll hos Vegvesenet med ett batteri som var surra fast med sånne pakkestropper, så ei vanlig surrestropp blir garantert godkjent ;) Regelen sier bare at batteriet skal sitte fast, ikke hvordan ;) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Fikk beskjed av NAF at det var tilstrekkelig å feste batteriet med f.eks en jekkestropp for at det skulle gå gjennom. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg var på eu og fikk noen småfeil på en 240 for litt siden, feilene ble ordnet på en time, en av feilene var løst batteri. Skjøta noen strips rundt d jeg:) Kun nødløsning vel og merke. kjørte så tilbake og fikk bilen godkjent..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Fikk beskjed av NAF at det var tilstrekkelig å feste batteriet med f.eks en jekkestropp for at det skulle gå gjennom. naf er ikke helt stedet å ha bilen på eu.. fikk en ener feil på fargeforskjell i lakken mellom bakskjerm å dør.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 naf er ikke helt stedet å ha bilen på eu..fikk en ener feil på fargeforskjell i lakken mellom bakskjerm å dør.. Hahaha:titties: Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg