Gå til innhold

Noen som har IPhone her?

Ranger emnet


drunkenPETE

Anbefalte innlegg

ønsker meg htc s730

blir vel etter nyttår

 

Denne skal visst være dårlig. Fikk tilbakemelding her om at jeg burde vente, pga dårlig software..

 

FIkk tytnII i dag, har testet litt, vet ikke heeelt hva jeg synes enda.. ;)

 

men må vel bestille en iPhone også, og teste den ;)

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har UK-modellen. Låst opp med i3gSIM, og det fungerer perfekt. Var egentlig et ganske selvsagt valg for meg når både iPoden og telefonen min knelte samtidig.

 

Kosta meg vel 3500,- til sammen, og jeg vil ikke si at det er dyrt for en telefon av denne typen uten abonnement. :)

 

Jeg er veldig fornøyd, og alt funker som det skal. Du må ha litt datakunnskaper for å få ting til å funke, men det er ikke noe voldsomt vanskelig. (Liger haugevis av guider på nettet.)

 

Jeg er uansett usikker på om den nyeste versjonen (1.1.3) lar seg åpne enda.

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

makan til møkka teelefon.... den har ikke 3g, mms eller gps.

3G og MMS er så og si STANDARD! og med en så fancy telefon burde den jaggu hatt GPS.

 

Jeg er generelt ikke mac fan overhodet, eller apple sine produkter i det hele tatt. og dette gjør meg ikke mer begeistret!

 

måtte få det ut

 

Du er teit!

_______________________________________________

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

makan til møkka teelefon.... den har ikke 3g, mms eller gps.

3G og MMS er så og si STANDARD! og med en så fancy telefon burde den jaggu hatt GPS.

 

Jeg er generelt ikke mac fan overhodet, eller apple sine produkter i det hele tatt. og dette gjør meg ikke mer begeistret!

 

måtte få det ut

 

Den har WLAN og EDGE, det holder i massevis. Den har triangulering via WLAN og basestasjonene, ikke like bra som GPS selvfølgelig men du får allikevel posisjoner. MMS har den, det er bare å laste ned en pakke via installer.app. Har selv brukt ørten forskjellige SE, HTC og Nokiatelefoner, men gikk over til iPhone for 3 mnd. siden og har ikke sett meg tilbake siden den tid. Overlegent den beste telefonen jeg noensinne har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår