Blueboy Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 hva synes dere om denne bakfangeren fra IN.tuning?! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Polen er fet, vurderer den bakfangeren.. Får aldri bestemt meg Adressa til den sida der a BlueBoy? Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 DEN skulle jeg gjerne hatt........å fått noen til å sveise bakluka sånn.Kult med skiltet der nede så uvitene tror du kjører 6N2.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Ja det stemmer det.. er det 6n eller er det 9n kanskje ? Har du adressa til sida? Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Heter Polo 99-2001 6N2, 6NF eller 9N????????????????????????? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 okei,jeg kan svare selv jeg. Vet nå at 9n er den siste(stygge,i mine øyne) og da fortsetter jeg å kalle mod før for 6N2..... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 grei nok.. men syns den er litt for bred nederst.. men det er bare min mening da :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Regner meg sjøl fortsatt som en av Polo-folket;) Jeg liker den ikke, synes bilen best kler en rund avslutning nederst som buer innunder mot bakakselen. Men lakken var jo tøff :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Forslag: Hva med å gjøre noe liknende det som ble gjort på Bilsports MX5? Skjøte et stykke fra en annen originalfanger så bakfangeren blir som originalt - bare dypere. Har dessverre ikke bilde fra bedre vinkel. Copyright: Kid-A Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Jeg kjører 6n Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 også ett 2 tall Polo 6n2 Da fikk jeg med meg alt Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Ludwig også ett 2 tall Polo 6n2 Da fikk jeg med meg alt Det heter vel egentlig 6NF og 6N skal vi være pirkete, og det skal vi jo ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 jo mer jeg ser på den fangeren jo mindre liker jeg den...det blir heller å fikse opp den jeg har..tenkte å sparkle igjen "skjøten" mellom orginalfanger og "heckdiffusoren" og fjerne skiltlys og utsparring for slepekrok.. lurer litt på hvor jeg skal plassere skiltet når jeg "renser" bakluka..?!?! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Ville bygd om litt i "søkket" nede på fangeren og plassert skiltet der, med innfelt skiltlys og alt. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Ville heller sattset på å modifisere fangeren du har en den helt oppe jeg også ... Vet ikke hva det var med den der oppe - men likte den ikke. Se om du finner en bil med skilt innfelling i støtfangeren som har lignende for som den du har ... Skær ut innfellingen - og plast sveis denne inn i din igjen ( hørtes sikkert mye letter ut en det er ) Når du først holder på ville jeg fjernet slepe kroken ( vertfall utsparingen til denne ... Tett så igjen skilt lys hull og sparkle lippen i et med fanger ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg