Morgis Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Faktisk sant det Reodor. Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Bilen er ikke mer, eneste som gjelder er at de to som satt i bilen skal bli friske at! Annet dritt kan la være bli skrevet her.. Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hvordan gikk det egentlig med folka? Mye skader? 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Sjåføren har brekt kragebein samt skrubbsår å litt, passasjeren har brudd i nakke å rygg.. Men han har følighet å alt så går bra med han skal gjøre. Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hadde denne eieren kjøpt denne bilen i år? Eller har han lånt den av eieren? For jeg regner med at dette var en ung gutt som vraka den. Grunnen for at jeg spør er at min far dreiv å titta litt på en Bertone med turbo motor,men den var unitressant grunnet ikke orginal GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Han har eid denne over ett år. Kjøpte den i Skjåk. Å sjåføren er eier av bilen. Vi er jevnaldrende, 22år...! Å den var ikke til salgs så tviler på noen har sett på denne... Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Thats the one.. Skjåk ja. Usikker på lenge siden det var,Men stemmer det. Kjøpte mye deler av forrige eieren tidliger da jeg dreiv mere med 240. Han tok inn mye biler fra USA i sin tid. 90 tallet GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 jepp åsmund bøle heter han fra skjåk.. jeg kjenner ham godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Bilen er ikke mer, eneste som gjelder er at de to som satt i bilen skal bli friske at!Annet dritt kan la være bli skrevet her.. Hvorfor det? __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hvorfor det? Fordi jeg ser lite hensikt i det å sitte å skrive at man ønsker folk vondt?? Spesiellt til folk som får en straff nå pga det de har gjort, noe de fortjener fullt å helt! Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Fordi jeg ser lite hensikt i det å sitte å skrive at man ønsker folk vondt?? Spesiellt til folk som får en straff nå pga det de har gjort, noe de fortjener fullt å helt! Man høster det man sår og jeg har ingen respekt for fyllekjørere. Når det er sagt, så gidder jeg ikke å drive med moralpreken av slike folk, da de desverre ikke har nok oppe i hodet til å skjønne at man ikke BØR eller SKAL fyllekjøre. Drikker man, så tar man taxi, pirattaxi, buss, eller crasher på festen... Man kræsjer ikke i grøften med en 262 :P Men, men. Der lurte jeg desverre inn litt moralpreken jeg også, var sannelig vanskelig å la vær! De fleste tenker nok det samme om mye av det som har blitt sagt her, men ja.. Det er ingen vits å "bla bla bla.. idioter, etc"., pga. de vet nok selv at de har vært idioter nå. Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Sant nok. Har null respekt for fyllekjøring selv, men at person på person kommer med at man håper dem har det vondt osv er det minimalt med hensikt. Jeg vet at begge angrer seg idag, å det kommer de til å huske resten av livet. Så jeg tror de har lært. Denne vesle turen de tok koster da bortimot 100.000 kr også vil jeg tro. Tviler på forsikrings selskapene dekker skadene på denne bilen. Å denne bilen ga han ikke lite for. Samt han får ei klekkelig bot, noen år uten førerkort... Mere straff vet jeg ikke. Vet ikke åssen det er med fengselsstraff på dette. Vært lite borti sånt.. Men, det er fortjent. Han skal være glad han ikke kjørte på noen Samme åssen bil de brukte også forresten, det er laget 6000stykker av den eller noe?? Men det er kun laget en av hver av de som var i bilen... Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Sant nok.Har null respekt for fyllekjøring selv, men at person på person kommer med at man håper dem har det vondt osv er det minimalt med hensikt. Jeg vet at begge angrer seg idag, å det kommer de til å huske resten av livet. Så jeg tror de har lært. Denne vesle turen de tok koster da bortimot 100.000 kr også vil jeg tro. Tviler på forsikrings selskapene dekker skadene på denne bilen. Å denne bilen ga han ikke lite for. Samt han får ei klekkelig bot, noen år uten førerkort... Mere straff vet jeg ikke. Vet ikke åssen det er med fengselsstraff på dette. Vært lite borti sånt.. Men, det er fortjent. Han skal være glad han ikke kjørte på noen Samme åssen bil de brukte også forresten, det er laget 6000stykker av den eller noe?? Men det er kun laget en av hver av de som var i bilen... Er så enig så enig. Har selv fyllekjørt, å det er jeg sikker på at mange av dem som slenger med kjeften her også har. Men det har kun skjedd 1 gang, på en ikke særlig trafikert vei. MEN, kunne gått galt for meg også. Fryktelig dumt, og fryktelig farlig. Men som du sier, dem har nok lært av sine feil. Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Er så enig så enig. Har selv fyllekjørt, å det er jeg sikker på at mange av dem som slenger med kjeften her også har. Men det har kun skjedd 1 gang, på en ikke særlig trafikert vei. MEN, kunne gått galt for meg også. Fryktelig dumt, og fryktelig farlig. Men som du sier, dem har nok lært av sine feil. Ja, jeg hadde en gang en venn som fyllekjørte. Det er vel rett måte å si det på, han kom seg ikke mer enn 150 meter, før han kræsjet i en stein og omkom på stedet. Han hadde kranglet med eksen sin og ville kjøre hjem, som var ca. 1-2km. Det var også et "øde" sted, midt på natten, få/ingen biler.. Men ja. Det gikk ikke bra! Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Ja, jeg hadde en gang en venn som fyllekjørte.Det er vel rett måte å si det på, han kom seg ikke mer enn 150 meter, før han kræsjet i en stein og omkom på stedet. Han hadde kranglet med eksen sin og ville kjøre hjem, som var ca. 1-2km. Det var også et "øde" sted, midt på natten, få/ingen biler.. Men ja. Det gikk ikke bra! Huff det var leit:( Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg