mathen Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Funka fett med gummislange :dj Er det noe fasit på hvor lenge man skal spille inn sub'en eller? De sa jeg bare skulle spille den inn, men ikke hvordan eller hvor lenge... Aldri gjort dette før =P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathen Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Ingen som vet? =P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Skal man spille inn en subber? hahahahahaha aldri jeg gjort xD og min funker fjell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathen Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 ja er i hvert fall det jeg har hørt =p hehe.. men trur jeg har spilt de inn greit nå.. det er vel for at elementet skal... ja, et elle annet =P.. spilt rolig i ca en mnd nå, så nå gidder jeg ikke mer ;) spela på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 bare tull :) elementet blir spillt inn når du bruker det :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelbs Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 hvis du vil ha det fulstendig bra så kjøper du en adapter til spilleren, så blir displayet brukt som før:-) koster vel og merke 1200kr, den som jeg kjøpte til pioneer spillern min.. Det adapteret kostet totalt mer enn det jeg betalte for spiller og adapter på CD-Cardic (bilextra). VDO(Philips) vel og merke. Og for å svare på det tråden handler om, så kjøpte jeg denne: Bilradiospesialisten Peripheral høyttaler til linjesignal adapter - - TilbehØr Sånn btw:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaviroT Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 er membranen som trenger og "mykes" opp.. ikke elementet.. :p er ikke så mange timer det er snakk om.. klarte å rive membran på en jbl første dagen jeg hadde den.. men pga snill kundeservice osv.. fikk jeg ny .. :P Siter 94 - Opel Vectra 1.7TD 93 - Audi c4 2.8 Quattro (STV) 93 - vw Passat 1.9TDI (STV) 89 - vw Golf 1.8 88 - Audi 80 1.8s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg