Ghost. Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 hejsann boys n gals noen som vet vor jeg kan finne centerspikes til RH felger ? takk for alle svar Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 ingen ? slik dem ser ut : Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Tipper dette er custom deler. Er ikke vanskelig å dreie fire sånne.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 jeg vil å ha slike til mine felger... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 det er custom ja det på bildet der ... MEN ingen sm vet vor man kan finne slike ? og JAVLA HOMSER SLUTT MED DET OFFTOPIC oplegget! enten kan dere hjelpe eller så kan dere IKKE ... unødvendig med sånn drittposting som han Olsen homoen driver med.. =/ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 stakkar Olsen_Nissan har blitt misbruk av en slik spike så han er litt deppa..men tilbake til topic Hvor får man tak i slike?noen bedrifter i Oslo området som kan lage slikt? er det forresten lovlig å ha slike på felgene? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 RSL lager slike til sine Cult felger Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Jeg prøver jo å si at det er enkelt å lage og da er det mange som sikkert tar på seg å gjøre det. Har dere ingen mekaniske bedrifter i nærheten eller videregående med mekaniske fag? Ellers så lager jeg litt småtteri innimellom. Sjekk http://www.kustoms.no Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 er ikke lovlig med sånne madmax spiker i norge dessverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Mye som ikke er lovlig i norge... :P Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 who gives a sjit hva som er lovlig... siden jeg ikke er en av saueflokken som gjør at jeg bryr meg svært lite =] TAKK FOR SVAR FOLKENS Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 En tøff detalj på den rette bilen :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 who gives a sjit hva som er lovlig... siden jeg ikke er en av saueflokken som gjør at jeg bryr meg svært lite =] TAKK FOR SVAR FOLKENS det er ikke snakk om en saueflokk her det er snakk om dine med traffikanters sikkerhet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 hva har mine medtrafikanter å gjøre i felgene mine? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 MAN KAN STIKKE UT ØYNENE for FORBIGÅENDE!!!! :O hehe javla oplegg ^^ og lame regler Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg