emilhetty Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Hvor skal jeg plasere givern til utetempen, den har sitti orginalt på noen biler. Så da er det vel et lurt sted som er normalt å ha den!? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 hvis jeg ikke husker helt feil står min bak leppa framme på v.side Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 hvis jeg ikke husker helt feil står min bak leppa framme på v.side Er det hull til den der? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 er en brakett der på min...sikkert den som følger med orginalt.så ikke ut som der var laga hvertfall Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 er en brakett der på min...sikkert den som følger med orginalt.så ikke ut som der var laga hvertfall Du hadde ikke lyst til å tatt et bilde av den braketten for meg da? :) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Jeg har brukt å plassert den bak fremre støtfanger, der blir den ikke påvirket av verken motorvarme eller vind. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg