twr Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Har desverre ingen GLT kammer tilsalgs Vi bruker dem som emner til omsliping av nye profiler. Som det blir sagt over her er jeg ikke mye inne på forumsidene. Er litt for mye å gjøre i verkstedet til at jeg kan henge her hele tiden ;-) Men det er bare å ringe !! 32744795 / 95704732 Wetterhus Racing // Torgeir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hva slags råder har du tenkt å bruke på detta oppsettet her da? Med den sneila der, så kan det vel være en fordel med H-råder... Er en som selger noen: HER Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hva slags råder har du tenkt å bruke på detta oppsettet her da? Med den sneila der, så kan det vel være en fordel med H-råder... Er en som selger noen: HER Hei, H-profil råder er på vei, Wiseco stempel også snart... :) Litt oppdatert som ikke er lagt ut her Volvo Klubben Nordland: Forums / 900-serien / Volvo 965 Turbo Ligger link til noe bilder der også. Bilen er forresten kappa en ring rundt om også nå, ble riktig så bra:win Men vil jo lengre ned på bakken nå da... Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Nå har det blitt endring i planene... Fått meg pentaveiv (86mm slag, 2.5L), bestilt CP stempel (9.0:1 komp) + smidde råder (160mm) og kjøpt nytt innsug (laget av LG-speed, med 80mm spjell og fuelrail fra Nuke) Har også kjøpt ny 50mm HKS-kopi wastegate, så Tial 38mm WG er til salgs. ;) Garrett turboen er solgt, skal ha Turbonetics T61 BB istedet, skal bestille den løpet av neste uke Alt skal forresten bygges på ei B234 blokk :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tc-racing Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 ser bra ut:) hold selv på me ein 2,7liter 16v me gt3582. så arti sjå flere som satser på 16v:) stå på d blir bra:) Siter no turbo no fun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg