vw tveiten Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 lurte på å sette 2 stk 6x9 i hatthylla på golfen min, da jeg ikke har plass til subb fordi jeg bruker bilen i jobb, men vil allikavel ha litt lyd, noen som vet åssen detta blir? merker? Siter <3 vw golf higline 1,6 2000 mod <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 lurte på å sette 2 stk 6x9 i hatthylla på golfen min, da jeg ikke har plass til subb fordi jeg bruker bilen i jobb, men vil allikavel ha litt lyd, noen som vet åssen detta blir? merker? Hvorfor ikke sette 2 stk 8" suber i hattehylla? Forsterker bør du uansett ha, når det er bassen du vil trekke opp. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 focal har ett 11" free air element som er beregnet for montering uten kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Pioneer har også subber som er beregnet for montering freeair.. men vil anbefale deg å stive opp hatthyllen om du skal ha subber der.. glassfiber eller noe hadde gjort det ganske så mye stivere :) forsterker slipper du nok ikke unna :( Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg