ESPN Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Skal se paa en slik senere i dag, men den gikk bare paa 3 sylindre, er dette mulig aa fikse uten at det koster skjorta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Plugger, plugg kabler, fordelerlokk. trenger ikke være værre enn det. kan være kun en plugg. kun en ledning. Trenger ikke koste skjorta. Regner med det er dårlig pluggledning jeg. min var sånn i fjor og, bytta bare pluggledning og vips så ble det bra:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 ja sant som mbfreak sier der..min gikk bare på 2:P..skiftet plugger fordelerlokk og slanger..og vips bilen var som ny igjen:D..ikke mangen kronene det:D Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg