Volvo 240 T4R Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Tenkte jeg skulle lage en my tråd om bilen min, noen husker den kansje fra før. Skal bruke vinteren til og oppgradere bilen litt her og der. Har fått bilen inn i et verksted så den blir ståendes der til jeg er ferdi. Spec på bilen pr i dag er: Motor: B230FT, større turbo, Alu IC, Viking EcoMax Chip, 3" JT Eksos Gir: Getrag 262CR, Sachs Race Engineering trykkplate, 6 puck sinterlammel Understell: Bilstein ClubSport framme, Bilstein Sport bak, Polyeurethane foringer rund om, 8x17 Compomotive MO, Div stag, Interiør: "Recaro" stoler fra Kadett GSI, OMP Trecento ratt, målere for turbotrykk, oljetrykk, oljetemp, vanntemp og a/f. Autometer turteller. Noen bilder fra verkstede slik som bilen står no.(Mobilbilder) Det vil komme mer bilder ettervert som ting skjer. Planer for bilen er føreløbig: gå over motoren, muligens et slikt "300 kit" 531 topp montere truetracken, justerbare stag og spacere i bakstilling nye bremser forran og bak ny lakk nye stoler og 4 punktsbelter muligens halvbur, får se de litt an gruppe a vinge montere bilstein voc dempere bak og senke bilen en god del. skal prøve å bygge bilen litt mer race prega, siden jeg nå har fått meg bruksbil å ikke er avhengig av å bruke den hver dag. Bruksbilen: Audi S4 Siter 1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan 1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 ser veldig godt ut! selg (h)audien og bruk alt på 2førren;)rød 240 er nydelig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Fin bil, men få deg svart list rundt frontruta, var nesten så den blenda meg når jeg så på bildet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Grom denna børsa her, hae sansen for den! Må du bare ta masse bilder og updates:) Closeup bilde fra motor rom ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 ser veldig godt ut! selg (h)audien og bruk alt på 2førren;)rød 240 er nydelig:) Det høres veldig smart ut når Audi er drømmen.. Fin bil' date=' men få deg svart list rundt frontruta, var nesten så den blenda meg når jeg så på bildet :P [/quote'] Den er under NEDplukking...ikke oppbygging. Regner med det kommer fullt oppsett med sorte liter både her og der. Noen tilhører kanskje noen andre:afro Grom denna børsa her' date=' hae sansen for den! Må du bare ta masse bilder og updates Closeup bilde fra motor rom ? [/quote'] http://www.bilforumet.no/prosjektforum/94978-volvo-240-t4r-volvo-240-2-3-8v-turbo.html Her er fase en prosjekt tråden. Ligger bilder av litt av hvert her for de som ikke har fulgt med i timen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Det høres veldig smart ut når Audi er drømmen.. Den er under NEDplukking...ikke oppbygging. Regner med det kommer fullt oppsett med sorte liter både her og der. Noen tilhører kanskje noen andre:afro http://www.bilforumet.no/prosjektforum/94978-volvo-240-t4r-volvo-240-2-3-8v-turbo.html Her er fase en prosjekt tråden. Ligger bilder av litt av hvert her for de som ikke har fulgt med i timen :) Har da fulgt med på fase en tråden også, men vil se åssen ståa er nå med ny btr osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240 T4R Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Audi S klasse har stått høyt på ønskelista veldi lenge, å da jeg fikk tilbude om å kjøpe denne av en arb. kollega for en billig peng var ikke valget så vanskeli:) Svarte lister kommer nokk skal du se volvoRsport:) naila, du skal få deg en bra oppdatering senere i kveld.. skal ut i verkstede å knipse noen bilder nå snart..:) Siter 1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan 1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240 T4R Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 liten oppdatering på skuta.. Siter 1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan 1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Har da fulgt med på fase en tråden også, men vil se åssen ståa er nå med ny btr osv. Den ligger godt attmed fuelrailen på arbeidsbenken til høyre for bilen. Hehe, men det ser ut som det passer sånn noen lunde. Du får vente til neste år å se da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Ta dere en tur til Bergen da! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Må nok prøve å komme oss til vårmønstringen på Lagunen til neste år. Men da kommer jeg ikke i noe svensk stål:) Da blir det nazi stål:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calenzo Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Må nok prøve å komme oss til vårmønstringen på Lagunen til neste år. Men da kommer jeg ikke i noe svensk stål:) Da blir det nazi stål:D hehe når er denne vårmønstringen? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 På Himmelspretten! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calenzo Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 På Himmelspretten! blir det annonsert her da? :P så jeg kan komme å titte? ;) har dere slikt hvert år? stort treff eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Kr.himmelfarsdag (les:fartsdag!) er bare en gang i året så det skal godt gjøres å bomme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg