Gå til innhold

Referat fra kveldens styremøte i Flåklypa Racing Team

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

I kveld hadde vi gutta i Flåklypa Racing Team styremøte på Peppes i Lillestrøm.

 

Tilstede: Ealoken, Turboed1, mortiz, MK1RACER og Reodor F

Fravær: Volvo928

 

Vi hadde følgende saker til behandling:

 

Sak 1, Forumnick relatert til en spesiell biltype:

Det ble besluttet at det å ha et brukernavn på forumet knyttet til en spesielt biltype er forferdelig latterlig. Det er utallige eksempler på folk med slike brukernavn her på forumet som i mellomtiden har skiftet bil. Fy skam...

 

Sak 2, Er Sugekopp egentlig en ålreit fyr?:

Det ble besluttet at Sugekopp egentlig er en ålreit fyr og at hans utrettelige arbeid for å gjøre tilværelsen for de rundt seg til et helvete ikke har båret frukter. Under det ufordragelige skallet skjuler det seg en god gutt med ADHD3D. Han bygger biler som andre skifter truse og ratter godt både på skråss og i trial-løypa.

 

Sak 3, Hastighetskurs for Ealoken og Reodor F:

Det ble besluttet å arbeide videre med en plan for å få de to overnevnte til å ta hastighetskurs senior i regi av NBF. Dette i et siste desperat forsøk på å oppnå kred hos årets gatebil-babe. En gunstig bieffekt vil være at de kan fremføre sine spektakulære doninger i trygge former under overoppsyn av foresatte under diverse treff på Rudskogen, Våler osv.

 

Sak 4, Eventuelt:

En kvinnelig representant for betjeningen på Peppes dumpet kokett ned på et ledig sete og spurte om vi kunne hjelpe henne med å finne formelen for trietanolamid. Noe vi selvsagt kunne!

 

Møtet ble hevet kl 2230, delvis som en følge av at mortiz måtte hjem for å se på Prison break og delvis som en følge av at pigghakka til Ealoken kom og hentet han...

 

Forslag til saker til neste styremøte mottas med takk! Ingen saker er for uvesentlige eller off topic til å kunne behandles av styret i FRT.

 

Reodor F

Styreformann

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sak 4, Eventuelt:

En kvinnelig representant for betjeningen på Peppes dumpet kokett ned på et ledig sete og spurte om vi kunne hjelpe henne med å finne formelen for trietanolamid. Noe vi selvsagt kunne!

Reodor,forslag til retting. Sitat:"En kvinnelig representant for..." Sitat slutt. Dette bør sporenstreks rettes,da det så åpenbart burde stå "En veldreid kvinnelig etc."...da jeg selv mener at "overvettes deilig" er et noe labert ordvalg.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra Reodor, når det gjelder sak 4, så må jeg tilføye at dette er den mest hyggelige og omtenksomme servicen jeg har opplevd på Peppes.

 

Ble det forresten fattet noen konklusjon på Triometanolamid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe genialt. Har kanskje noen forslag:

 

1. Hvordan har rock forandret byggingen av biler fram til i dag?

 

2. Drifting-kurs for de eldre?

 

3. Kvaliteten på modsa på forumet?

 

off-topi

 

Disse punktene er notert! Jeg ser også for meg at FWD-drifting må diskuteres grundig, slik at vi får et styrevedtak på det.

 

Da blir det nok reprise på han, for det begynte 21:30;)

 

--

 

Men, hvorfor var ikke Solan og Ludvig tilstede?

 

Om sant skal sies så dro mortiz lenge før kl 2230, men litt gikk han nok glipp av. La oss håpe at han skaffet seg den nye digitalboksen fra Get.

 

solan var sikkert opptatt med og snekkre fulekasse,

mens solans mening om peppes: det er fali det, så der nok saken klar

 

De tilstedeværende har fått sine pseudonymer relatert til Flåklypa GP og ITG slik:

Ealoken - Ludvik

mortiz - Solan (hoffmekanikeren på bruksbilen min)

Turboed1 - Mysil Bergsprekken (grunnet hans synske evner)

MK1RACER - Ollvar O Kleppvold (grunnet hans hang til flytende kornprodukter)

 

Reodor,forslag til retting. Sitat:"En kvinnelig representant for..." Sitat slutt. Dette bør sporenstreks rettes,da det så åpenbart burde stå "En veldreid kvinnelig etc."...da jeg selv mener at "overvettes deilig" er et noe labert ordvalg.

 

Ditt forslag til endring av referatet er registrert ;)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra Reodor, når det gjelder sak 4, så må jeg tilføye at dette er den mest hyggelige og omtenksomme servicen jeg har opplevd på Peppes.

 

Ble det forresten fattet noen konklusjon på Triometanilamid?

 

Vi la lista allerede da hun takket ja til den tilbudte halspastillen...

 

Turboed1 fikk omsider kontakt med en bekjent som sysler med spekkhoggeroppdrett og pilletrilling. Han kom selvsagt med formelen, men denne har det allerede lagt seg et glemselens slør over dessverre...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mortiz hadde virkelig hast med å komme seg hjem her ja...

Om ikke hans stykke godt,ingeniørs,gjennomførte Volvo s 40 hadde hatt anti sleng og skrens ville det nok blitt svært lite Prison break på herremannen.

Støtter forslag om at han investerer i den GET boks duppeditten så disse programmene kan lagres og oversees i stunder som denne i går kveld.

 

Mitt pseudonym kommer vel litt av min oppvekst blant gule korn åkre litt lengre unna butikken enn at men kan nå den til fots.

Og at konsumet på hjemmebrygget, høyprosent middel var stor før jeg satte nesa mot mere urbane strøk. Der kunne man nemlig bli beruset på ett helt annen kvalitets fludium som man får kjøpt på alle butikker.

 

Neste styremøte kan jo kanskje være i regi av Huysmanns karting brakke i stora staden. Vi trenger alle å få kjørt ifra oss litt aggresjon i trafikken. særlig vi som daglig sviver rundt i Oslo trafikken.

'

Mvh Ollvar O Kleppevold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la lista allerede da hun takket ja til den tilbudte halspastillen...

 

Turboed1 fikk omsider kontakt med en bekjent som sysler med spekkhoggeroppdrett og pilletrilling. Han kom selvsagt med formelen, men denne har det allerede lagt seg et glemselens slør over dessverre...

N(C2H4O2)³ mener jeg å huske...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det er helt naturlig at jeg, som jo er personifikasjonen av Flåklypa-figuren Mysil Bergsprekken, oppnevnes som referent på neste styremøte. Det er jo ikke rett at en styreformann skal måtte påta seg den tunge jobben en referent har :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det er helt naturlig at jeg, som jo er personifikasjonen av Flåklypa-figuren Mysil Bergsprekken, oppnevnes som referent på neste styremøte. Det er jo ikke rett at en styreformann skal måtte påta seg den tunge jobben en referent har :)

 

Det er rett og slett mulig at du må påta deg referentvervet neste gang ja. En styreformann må jo ha hele sin oppmerksomhet rettet mot de viktige avgjørelsene som foretas i styrerommet :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår