Ridelow Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hei, Jeg har kommet i den situasjonen at jeg må finne et sted til en campingbil for vintern i oslo området. Den kan ikke stå i gata da blir den bare taua.. Noen som har en god ide hvor man kan sette en bil som klarer seg på egenhånd igjennom vintern, uten å bli tauet bort, til en rimelig penge eller helst gratis? Svar mottas med takk! :D Siter "I feel sorry for people who don't drink, because when they wake up, that's as good as they're gonna feel all day." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 På Ikea er det gratis parkering. Men blir vel taua derifra etter hvert også. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Kanskje de lar den stå hvis du maler Ikea-farger på den :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er en kar som annonserer i Entreprenør & Transportbørsen, som har lagringsplass til busser, lastebiler etc. Var vel i osloområdet. Kjøp bladet eller sjekk om du finner noe på nettet. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg