Gå til innhold

Lh2.2?

Ranger emnet


IronHorse

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lh2,4 kom i 1990 på turbomotorene...

 

han jeg kjøpte motoren av, sa det var en 91mod, så da gikk jeg ut ifra at det var LH2.4.

 

kan jeg bruke samme ledningsnett fra LH 2.4 på den motoren? er det noe mer jeg må gjøre? har fått motoren oppi bilen og begynt og koble:(

91 Mercedes Benz 300td

74 Plymouth Duster

X 92 240 Gl (tic)

X 86 240 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker inne numrene jag,men er nok lh2,2 da ja.

 

 

Går ikke å bruke 2,4 nettet nei,det er MYE som er forskjellig.

 

kontakten på tenningshjernen passer vel ikke heller.

 

Begynte å koble om lh2,2 nett til 2,4 nett en gang jeg,men ble lei og reiv ut hele dritten og bytta nettet.

 

 

Sjekk årsmodell på motor da...Godt mulig du har fått en med de svake rådene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker inne numrene jag,men er nok lh2,2 da ja.

 

 

Går ikke å bruke 2,4 nettet nei,det er MYE som er forskjellig.

 

kontakten på tenningshjernen passer vel ikke heller.

 

Begynte å koble om lh2,2 nett til 2,4 nett en gang jeg,men ble lei og reiv ut hele dritten og bytta nettet.

 

 

Sjekk årsmodell på motor da...Godt mulig du har fått en med de svake rådene..

 

 

satan:( hvor er det forsjellen på ledningsnettet er da? inni bilen? for det stemmer ganske bra i motorommet. hvor sjekker jeg årsmodellen?

91 Mercedes Benz 300td

74 Plymouth Duster

X 92 240 Gl (tic)

X 86 240 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satan:( hvor er det forsjellen på ledningsnettet er da? inni bilen? for det stemmer ganske bra i motorommet. hvor sjekker jeg årsmodellen?

 

fulgte det med ledningsnett?

 

 

årsmod står vel helt bakerst på toppen(på siden) samt innenfor høyre motorfeste.(støpt i blokka)

 

Fordeler med hallgiver på den der da,om det er lh2,2.

 

For å få deg til å miste motet helt,så kan jeg si at det ikke finnes noe "240" nett til lh2,2 som går å bruke sammen med turboboksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fulgte det med ledningsnett?

 

 

årsmod står vel helt bakerst på toppen(på siden) samt innenfor høyre motorfeste.(støpt i blokka)

 

Fordeler med hallgiver på den der da,om det er lh2,2.

 

For å få deg til å miste motet helt,så kan jeg si at det ikke finnes noe "240" nett til lh2,2 som går å bruke sammen med turboboksene.

 

fulgte med ledningsnett ja. men jeg har brukt det som står i 240en pga jeg gikk jo ut ifra at det var en 2.4 motor.

 

off nå ble jeg skikkelig deppa:( viss jeg får tak i han som solgte meg motoren, så blir det ragnarokk!! har jo lagt ut en del penger i deler pakninger osv. aaargh!!

91 Mercedes Benz 300td

74 Plymouth Duster

X 92 240 Gl (tic)

X 86 240 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fulgte med ledningsnett ja. men jeg har brukt det som står i 240en pga jeg gikk jo ut ifra at det var en 2.4 motor.

 

off nå ble jeg skikkelig deppa:( viss jeg får tak i han som solgte meg motoren, så blir det ragnarokk!! har jo lagt ut en del penger i deler pakninger osv. aaargh!!

 

 

Slikt er noe dritt ja.

 

Men se over delene,sjekk opp nummer og slikt.

 

og ikke minst,årsmodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan tenkes at han tok det ut fra en bil som var en "overligger" og at han derfor trodde motoren var en 91', men at i realiteten var bilen eldre og f.reg. i Norge i 91.

 

Som anbefalt: Sjekk alderen på motoren, for å finne ut om du har 89'-> rådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan tenkes at han tok det ut fra en bil som var en "overligger" og at han derfor trodde motoren var en 91', men at i realiteten var bilen eldre og f.reg. i Norge i 91.

 

Som anbefalt: Sjekk alderen på motoren, for å finne ut om du har 89'-> rådene.

 

 

 

overligger ifra 89 til 91? da her den ligget lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan tenkes at han tok det ut fra en bil som var en "overligger" og at han derfor trodde motoren var en 91', men at i realiteten var bilen eldre og f.reg. i Norge i 91.

 

Som anbefalt: Sjekk alderen på motoren, for å finne ut om du har 89'-> rådene.

 

ble de dårlige rådene kun laget i 89 eller? hvor mye hk tåler dem da?

91 Mercedes Benz 300td

74 Plymouth Duster

X 92 240 Gl (tic)

X 86 240 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår