mrt1850 Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hei Da er jeg blitt den heldige eier av en Audi 80 2.3 1993 Cabriolet Det eneste som nå må gjøres er å skifte vinduet i cabèn. Noen som har peiling på hvordan dette er festet? Evt om det er en vanskelig jobb.... Tips og råd mottas med takk Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurings Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 har og nettopp kjøpt,ser ut som det er glidelås den er festet med,menn jeg kan ikke se noen plass glidelåsen begynner:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nippen Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Hei Da er jeg blitt den heldige eier av en Audi 80 2.3 1993 Cabriolet Det eneste som nå må gjøres er å skifte vinduet i cabèn. Noen som har peiling på hvordan dette er festet? Evt om det er en vanskelig jobb.... Tips og råd mottas med takk Bjørn hei det kontakt riis bilglass...du klarer ikke å skifte ruten selv du må ha spesialverktøy for å klare det...vet av en som hadde samme problem...han måtte helt til molde for ig få det gjort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Det var vell meg det? :) Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
black_sheep Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 hei det kontakt riis bilglass...du klarer ikke å skifte ruten selv du må ha spesialverktøy for å klare det...vet av en som hadde samme problem...han måtte helt til molde for ig få det gjort.. hva skulle de på riis ha for jobben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Det var vell meg det? :) Vet du hvilket verktøy de brukte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Hva er prisen på en sånn plast bakrute, og hva er prisen på et sånt skifte? Er jo verdt å skifte denne jævla plastruta, når selve caben/duken er pen og hel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Ruta koster vell 6000kr tror jeg, fikk noe % å betalte 4000 eller noe, skifte kosta i underkant av 2 lapper. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Vet du hvilket verktøy de brukte? Er en spesiell jigg av noe så du får pressa sammen ruta oc kalesjen så du får lima det sammen, setter strøm på 2 ledninger som går i ytterkant av ruta... Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg