tor_eriko Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Tenkte på å kjøpe 60/40 sett til golfen min! men en kompis av meg menner det ikke er lov med 60/40, det må senkes like mye frem og bake. Kan det stemme at det er slikt ? Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Tuv-godkjente sett godkjennes. Er min lille erfaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_eriko Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Tuv-godkjente sett godkjennes. Er min lille erfaring Jepp!! vil tror jeg oxo, men han var påståelig på at man ike fikk tak i tuv-godkjente 60/40 sett!! Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniil Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Idag var jeg hos biltilsynet for godkjenning av senkesettet mitt. På en Golf II GTi 8v. Det er et 60/40 sett. Det gikk rett gjennom, og biltilsynet var fornøyd :) Han var faktisk overrasket over hvor bra og solid settet var. Du må seff ha TUV papirer på dem. Avstanden fra bakken og opp til fangeren på bilen min er ca 5-7cm. Husk: UTROLIG viktig å ta bilen på spissingskontroll etter du har satt på senkesett. Kommer du opp til biltilsynet uten lappen som viser at du har justert spissinga, går ikke bilen gjennom. Hvertfall ikke hos trafikkstasjonen i Skien. Trenger du et TUV godkjent 60/40 senkesett som holder mål, syntes jeg hvertfall Cobra er et knall bra sett. Siger ikke, krenger ikke, og har utrolig bra respons på rattet. Det får du kjøpt hos http://www.dalhems.no (websiden er dårlig, bare ring og spør etter Steinar, han hjelper deg. Bare si du vil ha samme senkesett som Daniel.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_eriko Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Idag var jeg hos biltilsynet for godkjenning av senkesettet mitt. På en Golf II GTi 8v. Det er et 60/40 sett. Det gikk rett gjennom, og biltilsynet var fornøyd :) Han var faktisk overrasket over hvor bra og solid settet var. Du må seff ha TUV papirer på dem. Avstanden fra bakken og opp til fangeren på bilen min er ca 5-7cm. Husk: UTROLIG viktig å ta bilen på spissingskontroll etter du har satt på senkesett. Kommer du opp til biltilsynet uten lappen som viser at du har justert spissinga, går ikke bilen gjennom. Hvertfall ikke hos trafikkstasjonen i Skien. Trenger du et TUV godkjent 60/40 senkesett som holder mål, syntes jeg hvertfall Cobra er et knall bra sett. Siger ikke, krenger ikke, og har utrolig bra respons på rattet. Det får du kjøpt hos http://www.dalhems.no (websiden er dårlig, bare ring og spør etter Steinar, han hjelper deg. Bare si du vil ha samme senkesett som Daniel.) Takker :D ja skal nok ha den på forstillingskontroll! Skal se på det senkesettet ja! Vurdere også på coilovers.. Men får se ka tiden bringer :P Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg