#BMW# Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Halloen Jeg har planer om å bygge anlegg i en Mirtsubishi Colt.. 1stk SUB: Ground Zero GZUW12X 1000W RMS 2 x 3,6 ohm Forsterker: HELIX SPXL1000 Competition 1750W RMS @ 1 ohm Kasse: Kasse 56Liter 1 Port Jeg lurer på om denne bilen klarer å gi nokk strøm?? En mulighet er jo å kjøpe ett kinetik batteri.. Mvh, Tor-Oskar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 kamerat av meg hadde anlegg i en colt. det spilte faktisk heftig til å ikke akkurat være de beste komponentene man får tak i. og med det oppsettet der ville jeg hatt en god ekstra strømreserve, for sikkerhetsskyld. han klarte greit å dra en effekt på nærmere 800WRMS. men kjøp et ekstra batteri ja. eller et nytt et. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg