Surf Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hei igjen, Opprettet en tråde for noe dager siden ang en 520i jeg var tenkt på å kjøpe, men den var jo selvfølgelig solgt rett før jeg ringte :/ Den jeg ser på nå er: BILEN Er det lett å skaffe ny kasse til denne modellen? Slitt syncronisering = problemer med å få bilen i 2.gir? Hva mener dere den er verd? 29k er for mye når det må byttes kasse mener jeg. Mvh Emil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surf Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Er det lett å skaffe ny kasse til denne modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Burde være veldig lett å skaffe ny kasse til den. Koed.dk har brukte girkasser til 2000-3000 , garantert at noen på bilforumet også har liggende. Regner med at du skal ha manuell? Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surf Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 selvfølgelig! Hva heter denne kassen ? Hva mener du er ett realt bud? 25k? Er student, så vasser ikke i penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surf Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Har forresten pruta den ned til 24K, er ok dekk på den, 15"borbet på vinterdekka. Ikke ungdomskjørt. What to do... hm Edit: Og hva tror dere om å sette på en S2turbo pluss IC ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg