Cerwin-Vega! Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 tribal stil tror jeg kan passe fint helst noen dekaler som er å oppdrive her i norge.... tenkte å ha dekoren hvit for å ikke skrike etter oppmerksomhet så slå dere løs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 har desverre ikke noen rett fra siden men dere overlever vel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 et kjapt forsøk.....skal prøve bedre snart:rolleyes: :rolleyes: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 hmm Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 prøver å lage en cv logo på siden, men det var vist ikke så lett det Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Synes denne ble ganske rå jeg. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 puke (tenkte på det siste bildet ja....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 ja d hadde ikke vært så dumt med en heftig cv logo... men problemet er vel og få den til og stemme overens med resten av bilen... men den gule golfen da smekk på den dekoren med orginalfarge da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 skal se om jeg får til no fett med stroker logoen. den kan man jo gjøre no tøft med. slik at det ser ut som skrifta sprenger eller no Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 fargen ble kasnkje litt voldsom, men selve greia syns jeg ble tøff Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg