jeg ruller Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Har bestillt deler fra Kl racing å nå har jeg fått en proformafaktor. Hvordan betaler jeg den? Er jo ikke ett vanlig kontonr de sende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 enten via postforskudd(oppkrav) eller med å ta me deg den fakturaen du fikk på mail til din bank så fixer de overføring mellom deg og utland Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 du kan fikse på nettbanken din. iban er en spesiell kode inkludert kontonummer. er jævli enkelt. har selv bestillt derfra flere ganger og er kjempefirma :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ja, går fint å betale fra nettbank.. Går bare inn på den linken som det står betaling til utland eller noe, også fyller du bare inn opplysningene :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg