tøråsen_racing Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei. Hvordan gruning og lak børe jeg bruke på lakering av div dashbord deler? og lønner det seg å bruke fyller eller noe for å tette porene i den orginale plasten:? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei. Hvordan gruning og lak børe jeg bruke på lakering av div dashbord deler? og lønner det seg å bruke fyller eller noe for å tette porene i den orginale plasten:? Spørs helt hvordan stil du går for om du skal fylle igjen med fyller. Men bruk plastic grunning så sitter det hvertfall :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Spørs helt hvordan stil du går for om du skal fylle igjen med fyller. Men bruk plastic grunning så sitter det hvertfall :) Kunne tenkt meg en glatt over flate. så det skiler seg litt fra restenn for skal bruke blank svart ttor jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arcus Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 vinyl lakk... Siter -Mercedes 230 E, Subaru 4x4 Volvo 240 GL,Bmw 325i Cab,Mercedes Benz 300 Diesel,Volvo 740 GL, Volvo 244 DL,Volvo 245 DL,Bmw 320i M-teck ,Bmw 318,Nissan King cab,Suzuki sj413,Honda Civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg