Iversen88 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hva er det dere prater om da? BTR? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 kjører med ein progresiv 1:1.2 eg, har tenkt meg kjøpe meg nye bensin pumper, står mellom bosch 044 pumpå eller walbro pumpene. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hvordan er bensinforbruket med en 1:1.2 BTR da ? ved normal kjøring. Steg det eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 nja, vett ikkje heilt, har ein "syk" måler i bilen, men har også kjørt maskinen GODT:D men syns ikkje det er så ille, har nettopp fylt opp tanken på nytt nå etter ei ukes bruk, da har eg kjørt minst 6 mil om dagen + ein go del kjøring om kvellen;) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Dumme meg, Bensin Trykk Regulator... Det har jeg på sjufyran min Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg