cossiemk1 Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Driver å leter etter en girkasse til en 96 mod polo 1,4... Men det virker rimelig umulig å finne brukt. Noen som har no tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 da min girkasse rauk i sommer, brukte jeg 2 mnd på å finne en som passet, men fant det ikke! det ble heller en reperasjon hos forhandler, og det var visst nok veldig dyrt. (fikk den på bruktbilkjøps-garantien) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 norsk bildelsenter driver med rep. av girkasser til polo.. koster nok en 20.000 tenker jeg.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R3dnax Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei, jeg fant girkasse i sverige som jeg hentet over. Den kostet meg 8000kr+moms å frakt. Du kan prøve å søke litt på "vaxelåda". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuffer`n Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 jeg har ei 5 trins kasse fra en 1,6 liggende du kan få til en grei pris.. send PM! Siter Det umulige tar bare litt lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 etter slik jeg har forstått det, er det langt fra noe plug and play girkasser på poloen. selv om du kanskje har samme modell og samme motorspesifikasjoner, er det ofte forksjellige girkasser til polo. slik var det hvertfall i mitt tilfelle. jeg spurde reperatøren: "kan da ikke være så vanskelig å finne en girkasse til en 1.6 polo 95 modell" og han svarte noe slikt: "Volkswagen bilene blir ikke produsert i samme fabrikk". Nå inngikk dette imidlertid i en bruktbilgaranti, og det kan være at de ville ha en orginalkasse for å levere varene, og at jeg egentlig kunne tatt hvilken som helst girkasse fra poloer, men at verkstedet ville gi meg den "absolutte" riktige girkassen. Alternativet mitt, ble at reperatøren bestilte noen deler fra Møller og fikset den selv. Mener dette kom seg på en ca pris på 6000,- (og jeg betalte en egenandel på 1000,- og var glad at girkassen rauk innen de 3 mnd garantien varte) Lykke til hvertfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg