jankarl Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 hei luerer på hvor ofte er det lurt og rense filteret og hva skal der renses med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidz0n Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Anbefaler at du sjekker det med jevne mellomrom for skitt og lignende, skal ikke så mye til på disse norske veiene før behovet dukker opp. Jeg har liggende luftfilter rens hjemme som jeg kjøpte av Autopower...Blåser filteret noenlunde rent med trykkluft før jeg setter i gang ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Mener det sto i manualen til Green filteret mitt at det skulle renses hver 10 000km, evt. oftere hvis du kjører på veldig støvete veier. Har også sånn rens og olje som jeg kjøpte på BilXtra til det. Egen shampo for filteret :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg