tynes240 Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 har koblet opp en 2 kanals forsterker å en 1,5F kondensator i volvon, men når jeg skrur av spelern so kommer ikke kondensatoren og forsterkern av, har koblet på remote Siter VOLVO 240 GLT 1986 "bruksbil" VOLVO 242 DL 1975 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 litt feil å poste i prosjekdelen kanskje? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Har du koblet remote ifra spilleren? Korleis veit du at forsterkeren ikkje er av? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gadgetproffen Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 de samme skjer meg tror kondensatoren må lader ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 trekker anlegget så mye strøm at du trenger forsterker??? Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 at han trenger kondensator tenker du på? nei, og dessuten er kondis i seg selv bare tull.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 at han trenger kondensator tenker du på? nei, og dessuten er kondis i seg selv bare tull.. hvorfor er kondensator bare tull? en kondensator leverer strømmen mye raskere enn et batteri foreks. , men får mye mer strøm med et batteri igjen. alt ettersom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 en kondensator henter strøm FRA batteriet da :p og den holder i 2 sek, så derfor henter den strøm fra batteriet HELE tiden :p er det ikke da bedre med et skikkelig batteri? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 ja takk begge deler. ( for min del værtfall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 mente selvfølgelig kondensator. og jeg er enig med klovnster, det han sier/skriver makes sense Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg