Toro24 Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg får ikke varm luft i kupen på min 90mod golf 2.. Temp nåla viser lite men virker som blien er i nerheten av koke pungtet når jeg skuer av lokke til ekspangsjonstanken.. Noen som kan golf bedre enn meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_O_r_E Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Jeg får ikke varm luft i kupen på min 90mod golf 2..Temp nåla viser lite men virker som blien er i nerheten av koke pungtet når jeg skuer av lokke til ekspangsjonstanken.. Noen som kan golf bedre enn meg? Termostat? Varmeregister? Siter 2007 Mazda 6 2.0D 2012 Peugeot Partner HDI EMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Eller evt. tette slanger. Eer visstnok ikke så vanlig at det metallrøret tetter seg, men det kan jo hende. Spes. hvis noen har hivd litt leker fra kinder egg oppi ekspansjonstanken :P Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg