Finepix Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Selger et sett hovedlykter med hvite blinklys til Audi A4. Har stått på en 97 mod, og er helt fine. Selges komplett kr 1000,- Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 et bilde til... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Ingen som vil ha et ekstra sett lykter til vinteren....? De går for 800,-:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by Finepix Ingen som vil ha et ekstra sett lykter til vinteren....? De går for 800,-:) Du kan sette dem på igjen så kan jeg kjøpe xenon lampene dine? :D :D (regner med du har kjøpt det siden du selger?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by NoLimit Du kan sette dem på igjen så kan jeg kjøpe xenon lampene dine? :D :D (regner med du har kjøpt det siden du selger?) Nei, faktisk ikke.... har ikke A4 engang! Jeg kjøpte lyktene fordi jeg hadde litt planer om å bygge om til A4 front på 90'en min, men det er lagt på is... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 .....og de er fremdeles til salgs.....:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 +++bump+++ Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg