KimPe Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 er det greit bestille fra tmtuning hvordan blir det det frakt hva koster frakt hvordan blir momsen og tollingen og alt det pisset der??? hjelp ?? Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 veldig greit, får ikke vite frakt før etter bestilling. Får som regel en mail med totalsum inkl frakt der du må svare og bekrefte hvis du skal ha det. Regning på moms får du etterpå, blir vel levert med varene hvis jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 så ca hvor mange % av kjøpssummen blir til frakt toll moms osv ? litt grovt gjetta ?? Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 så ca hvor mange % av kjøpssummen blir til frakt toll moms osv ? litt grovt gjetta ?? Er ikke toll på bildeler.. Moms er 25% av kjøpesummen og frakt kommer helt an på hva du bestiller.. Eksempel, jeg bestilte et sett sko fra USA, disse tok UPS 230.- for å frakte hvis jeg ikke husker feil.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Er ikke toll på bildeler..Moms er 25% av kjøpesummen og frakt kommer helt an på hva du bestiller.. Eksempel, jeg bestilte et sett sko fra USA, disse tok UPS 230.- for å frakte hvis jeg ikke husker feil.. ok :) takker for svar :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Jeg bestillte nettopp sånn børsta alu kit til midtkonsollen, her ble frakta 15 dollar med standard air, altså det billigste alternativet . Så kommer jo 25% oppå der igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Jeg bestillte nettopp sånn børsta alu kit til midtkonsollen, her ble frakta 15 dollar med standard air, altså det billigste alternativet . Så kommer jo 25% oppå der igjen. ÅH? ikke værre en såpass :) blir de tnoe billigre å sende til sverige en til norge ?? skal straks bestille noe smådritt derfra :) så kjekt å vite :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Det aner jeg ikke, men er vel 5% mindre moms i sverige mener jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg