tottis89 Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 kjøpt en pakke på bilradiospes med en 12tom sub, en forsterker og 2 6x9era. kobla opp nå, men 6x9eran spiller ikke. kommer ingen ting ifra de. hva kan årsaken være? dette kjøpte jeg. http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1893 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 har du kjørt inn signal på alle 4 kanaler på forsterker,og er det koplet likedan i andre enden av kabelen'?? er vel det eneste man kan se på først?... iom at subben spiller, så er det strøm og signal inn der ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 har du koblet de til forsterkeren? vet ikke åssen du har koblet da, men vis du f.eks har kun en signal kabel fra spilleren til forsterkeren så må du mest sansynlig ha en Y kabel for og få signal til alle 4 kanalene. så er det sikkert noen skruer som du kan justere volumet . er jo ganske plankekjøring det der vis du leser litt i manualen Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottis89 Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 faen, har jo kobla til bare en signalkabel. må jeg få tak i et sånn yledd da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 det må du ja :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Tottis; Clasern har :) Kvalitet er jo så som så, men litt lyd er bedre enn ingen lyd :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 jeg har et par y-ledd som bare samler støv:) type audison connection. http://installbay.no/product_info.php?cPath=129_130_194&products_id=968 Tror jeg har slik en ferdig frankert konvolutt liggende å, så frakta blir gratis i tilfelle.. skrik om du vil ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Mange multikanals forsterkere har en bryter for omkobling av inngangene, slik at du kan slippe unna med å koble til én signalkabel (rød og sort). Har forsterkeren din noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottis89 Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 okey, drar nedom butikken idag. kjøpte det bare for å ha noe midlertidig. ska kjøpe skikkelig annlegg til sommern. nå blir penga brukt mest på utseende, og snøscootern ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottis89 Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 altså, utseende på bilen jeg mente ja :p kunna kankje tolkes på en annen måte:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 flott det løser seg da:):win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg