Zanto Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hei. Eg lurte på om noken kunne finne seg tid til å finne eit senke sett te bilen min. Har lett og lett men finne ikkje da på internett. (er ikkje noke datatype forresten):D Men eg har då ein Toyota Camry 1.8 DX. Hadde vert knall om noken kunne ha hjelpt meg=D=D setter stor pris på det.. Og ja mens eg er i gang, eit sports luftfilter, Men da er forresten ein 86 modell. =D Siter 1984 Mercedes-Benz 500SE V8 240HP (Oppussing) 1986 Toyota Camry 1.6 DX 74HP (Solgt) 2006 Skoda Octavia 1.9TDI DSG 105HP (Solgt) 2005 Mercedes-Benz C-180 Kompressor 143HP (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 www.bsbildeler.no->trykk senkesett. begynn å let :P Universalt sportsluftfilter finn du på samme sida:) Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg