jeg ruller Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Har 2 lekasjer på min b230ft, det er under innsugsmanifoilden (veivhusventilasjonen) og olje returen til turboen. Lurer derfor på om noen har hatt samma problema? Og hva der bytte eller gjorde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Det der er da så lite at det er ikke noe å bry seg med. Ta å spray litt Biltema motorvask der og spyl rent så forsvinner det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Nei iriterer meg no jæve.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Bare å finne seg i det... Jeg har gitt opp i å få en rødblokkmotor til å ikke svette..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Helt vanlig det der,rens veivhusboksen og evt ha på noe pakningslim. kjøp ny tettning på return.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 den veivhusluftinga er jo stort sett standar lekk da:Pmen er jo som maxis sier Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Sitter en o-ring rundt røret som går ned i blokka fra veivhusventilasjonen. Mulig det hjelper å bytte den. Men som sagt, ikke noe å bry seg om det der. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg