HiiP Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Noen som kan hjelpe meg med å få overhalt toppen på prosjekt bilen min. Det vill si jenge opp nye hull til bolter som skal til eksos manifoil og fikse et ganske så ødelagt annet hul med del av bolt i ? Jeg vet ikke hvem jeg skal kontakte? Firma? osv? Takk Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by HiiP Noen som kan hjelpe meg med å få overhalt toppen på prosjekt bilen min. Det vill si jenge opp nye hull til bolter som skal til eksos manifoil og fikse et ganske så ødelagt annet hul med del av bolt i ? Jeg vet ikke hvem jeg skal kontakte? Firma? osv? Takk Gjeng opp selv da vel, evt gi den til et vanlig bilverksted, for gjort! Det andre hullet kan man lett faa ut den bolten din med en grisepikk... Mitt raad er bilverksted. Det gaar saa bra saa.... Skal du overhale saa vet jeg ikke om noe paa ostlandet, men det fins nok nok av motorverksted, her i bergen har vi sylinderservice.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondafan Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by HiiP fikse et ganske så ødelagt annet hul med del av bolt i ? Jeg vet ikke hvem jeg skal kontakte? Firma? osv? Takk synes du er flink i norsk jeg HiiP. he he:D Siter Vil ha S14a X `93 Honda del sol X `86 Passat Combi :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Hondafan synes du er flink i norsk jeg HiiP. he he:D :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg