tommey Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hei, hadde egentlig lyst på disse da jeg får 40 % på pioneer: http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1349 men har hørt av 3 stk at pioneer høytakere suger å går fort i stykker.. jeg har veldig lite peiling på stereo, det eneste jeg vet er at jeg er ute etter klar lyd å høytalere som kan spille klart selv på høyt volum. anbefal gjerne en liten sub også, denne må være rask/kunne holde følge med musikken, men ikke noe super DUNK DUNK negerbrøl sak. trenger forsterker til subben, men er det vits til høytalerne? (snakk om frontsett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Vel, jeg vet om folk som spiller 155db med billige 10" fra pioneer, så at de går fort i stykker og suger, det tviler jeg sterkt på. Pioneer vet hva dem driver med. Hva mener disse kameratene dine duger da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hvis du har råd, sats heller på TS-C171PRS ;) Det er et meget bra sett! Du bør ha forsterker på de ja, men det kan holde med en som ikke er så altfor dyr... Bare du ikke finner en eller annen jallaforsterker det står "10000W" på. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommey Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 TS-C171PRS koster liek 4.5 laken? det blir for drøyt selv med rabatten. ikke ute etter å bruke så mye penger på stereo. btw. noen som vet maks størrelse jeg kan ha på frontsett i en 200sx s13? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 TS-C171PRS koster liek 4.5 laken?det blir for drøyt selv med rabatten. ikke ute etter å bruke så mye penger på stereo. btw. noen som vet maks størrelse jeg kan ha på frontsett i en 200sx s13? Tja.. De selges for like over 3 :) Men om du får 40% på listepris blir det jo omtrent det samme... Ikke sikker på høyttalerstørrelse i 200sx, men japsebiler pleier ikke å ha så store som 6,5". Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommey Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 hmm.. da kan de vel være aktuelle alikevell... de finnes vel i forskjellige størrelser? kan finne ut hva som er max på kjerra mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 I 200 SX er det vel 5,25" originalt. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 s 13 har orig 4*6" fremme.. til den prisen ville jeg nok funnet et annet komposett, pga jeg syntes det var relativt lav følsomhet og lite effekttålighet. står også at den er laget for å spille med mye kontroll over stemmer osv. tror da du vil miste litt bass på dette? Nominell inngangseffekt 40 W • 35 — 32.000 Hz, 90 dB (1 W/1 m) kunne ikke dette vært aktuelt med tanke på ca priser? : http://installbay.no/product_info.php?cPath=109_112_178&products_id=751 http://installbay.no/product_info.php?cPath=109_112_178&products_id=716 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommey Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 bass er ikke viktig. klar lyd som er nr 1 pri her. jeg aner ikke hva som er bra mekre/specs og ikke. så jeg må nesten ta råd fra dere andre her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Du vil ha "klar" lyd.. Ta en titt på http://www.morelhifi.com Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg