Dans2ur Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 :hello: er det noen som vet hvor jeg kan få tak i røde 315cc bensin dyser til corradon min? eller om eventuelt noe som ligner. driver å porter ladern til steg2 å skal chippe bilen å litt sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Ta kontakt med Polo CLassic Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 :hello: er det noen som vet hvor jeg kan få tak i røde 315cc bensin dyser til corradon min? eller om eventuelt noe som ligner. driver å porter ladern til steg2 å skal chippe bilen å litt sånn. Driver du å porter og overhaler laderen selv? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 nei nei.jeg porter ikke. ss tuning i stavanger gjør det. men han var tom for bensindyser og mine dyser er grønne,men de blir for små har jeg hørt. Driver du å porter og overhaler laderen selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg