amuno Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Flott å høre ;D Mitt var ikke akkurat et prakteksemplar, men holder på å fikse den ;) Er ikke så ille, men er noe småplukk. Må ha ny handbrekkwire på høyre siden, og må ha en ny calipper på venstre siden. Tomgangen må også stilles litt opp, men dette er ikke noe vanskelig. Vet ikke om jeg må kjøpe et nytt senkesett også, etter som bilen er SYKT stiv. Helt villt! Sitter å hopper i bilen på de minste homper! :p (Vurderer gummi imellom fjærene, ofte nok til å gjøre bilen behagelig) Ja rekord, kan stemme det regnestykket ditt ;) Da er MK1 litt lettere enn MK2 ser det ut som. Min er 940kg uten fører. Tror det stod 1015kg med fører. Siter * Fiat Uno Turbo 1.4l MK2 1992 *SOLGT* * Toyota Corolla GTi AE92 1988 *DØD* * Toyota Corolla XLi 1992 *SOLGT* * Honda CRX 1989 *SOLGT* * Toyota Corolla AE86 Levin 1984 Super Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 gummi mellom fjærene vil jo gjøre bilen stivere. så det bør du ikke. de faller også ut under kjøring. da vil du få ugjevnt belasta fjær om den faller ut på ene hjulet og ikke de andre! at den er stiv er jo ikkeno uvanlig. jeg hadde senkesett på min å.. bare se hvordan den SPRETTER bortover på snøen! http://video.google.com/videoplay?docid=-5329266628228914118&hl=en Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amuno Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Okei. Hvor mye var din senket da? Min er som sagt senket 60/60, og jeg mener min er enda litt stivere enn det din var :p Men så hvordan du hoppet bortover ;D GØY :D Siter * Fiat Uno Turbo 1.4l MK2 1992 *SOLGT* * Toyota Corolla GTi AE92 1988 *DØD* * Toyota Corolla XLi 1992 *SOLGT* * Honda CRX 1989 *SOLGT* * Toyota Corolla AE86 Levin 1984 Super Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amuno Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 En liten update =) Jeg har tatt av skjermbreddere framme og sideskjørt, og prøvd innerskjermene. De passet, og jeg fant ingen rust på innsiden av framskjermene. Dette lover godt! (Og ja, jeg vet at bilen sku hatt en vask ;)) Sideskjørt og skjermbreddere. Skjermbredderne. Her skrur man av skjermbreddere! Jepp, der var sideskjørtet og skjermbredderne framme av. En liten update av motorrommet. Svetter litt olje ja ;) Jeg skal på ferie, så blir mer ventetid før neste update. Nå er en turbo fra en Lancia Thema Turbo hentet, og intercooleren som følger med denne turboen. Øyelokk, stag framme og boost controller er bestilt. Dette blir montert i April! Mvh. Eirik :) Siter * Fiat Uno Turbo 1.4l MK2 1992 *SOLGT* * Toyota Corolla GTi AE92 1988 *DØD* * Toyota Corolla XLi 1992 *SOLGT* * Honda CRX 1989 *SOLGT* * Toyota Corolla AE86 Levin 1984 Super Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 En liten update =)Jeg har tatt av skjermbreddere framme og sideskjørt, og prøvd innerskjermene. De passet, og jeg fant ingen rust på innsiden av framskjermene. Dette lover godt! (Og ja, jeg vet at bilen sku hatt en vask ;)) Sideskjørt og skjermbreddere. Skjermbredderne. Her skrur man av skjermbreddere! Jepp, der var sideskjørtet og skjermbredderne framme av. En liten update av motorrommet. Svetter litt olje ja ;) Jeg skal på ferie, så blir mer ventetid før neste update. Nå er en turbo fra en Lancia Thema Turbo hentet, og intercooleren som følger med denne turboen. Øyelokk, stag framme og boost controller er bestilt. Dette blir montert i April! Mvh. Eirik :) Vakkert, blir bra dette! Gleder meg til update! Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg