levii Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Har en golf 2 91 modell, og har kjøpt meg nye setetrekk til bilen. For å få på setetrekkene foran, må jeg få av nakkestøttene. Uansett hvor mye jeg røsker løs, så får jeg de ikke av. Er det en spesiell teknikk for å få de av? Takker på forhånd. -Levi Siter Levi ---------- Opel Vectra 98 VW Golf 91 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 det skal være en slik liten splint som du må trykke inn på den svarte runde plastikk lista som er rundt stange til nakke støtta hehe skjønte du hva jeg mente?? nesten så jeg ikke gjorde det selv hehe Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
levii Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Tror jeg skjønner hva du mener, men er liksom ikke noe "knapp" å trykke inn der. Virker som stangen er dønn fast i setet, mens man drager selve hodestøtten opp, og der får jeg ikke løsnet den. Men tror jeg klipper opp toppen av det nye setetrekket og få min mor til å sy igjen istedenfor :P Takk for hjelp. :) -Levi Siter Levi ---------- Opel Vectra 98 VW Golf 91 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coolerguy Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Var heller ikke en knapp på mine, men det er en bitteliten låsesplint inni den plastgreia i setet, stapp noe langt og flatt (bordkniv elns) inn i sprekken, dytt ut splinten... du ser den hvis du lyser inn i sprekken... Dumt å ødelegge et nytt sett med setetrekk vettu :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg