RizoR Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Her er min Andre Modd. ORGINAL. MODD. UPDATE. + Fiksa Panser + Fiksa Bakhjul + Fiksa Skilt + Fiksa Lys Takk! Jeg brukte ca. 6 Timer på Denne. Håper dere likte den! :) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Update! Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 spissingen på bakhjulet er feil... og camber-vinkelen skulle vert motsatt... :P men ellers bra... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Jeg skal prøve å gjøre noe med det :) Takk For Kommentar :) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phjott Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Noe jeg ikke skjønner med framdekket. Ser ikke helt hva det er, men det er noe feil. Ser kanskje ut som dekket har forsvunnet. Siter 92" Mitsubishi Colt 1,8 GTi - Skal selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Noe jeg ikke skjønner med framdekket. Ser ikke helt hva det er, men det er noe feil. Ser kanskje ut som dekket har forsvunnet. skjønner hva du mener... hjulet stikker ikke ut sånn som det skal når man svinger...kan lage et bilde der jeg viser hva du må gjøre... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Ok Takk :) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Så bra ut dette, men den er litt for mye senket, bakhjulet svinger og carbonen så ikke helt bra ut den heller. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg