xr4ifan Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 noen som vet om noen sider med deler stylings osv, til Carina II ?? takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!GateBarn!-mrP_ Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 nja... Jeg har hatt carina 2 91mod i 1år nå, det finnes noe men denne stylingen er 80talls styling... hehe er ikk no særlig kult, men det du kan gjøre, er; Senke bilen (http://www.realcar.no) Sette på større hjul Sote ruter heftig anlegg. http://www.carina2gatebarn.piczo.com har ikke senka bilen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Har du carina 2 84-87 så må du nok bygge stylingen selv eller modde fra andre biler med lignende mål :D Jeg har iallefall aldri noen sinne sett styling til bilen min - min er 86 mod. Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille01 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 jeg har selv en Carina II fra 1990 å jeg har styling til den :) men dette er da laga sjølv utav universal styling :) ser helt greit ut :) Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/192480-toyota-carina-ii-2-0-gli.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 her fant jeg en tøff carina II sedan :) Toyota Sportsbil Club Norge :: Vis Temaet - 1991 Carina 2 - Ferdig styla Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille01 Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Den bilen du viser til i linken der erog en fin bil, stylingen han har brukt på bilen sin er hentet fra Opel vectra eller noe i nærheten der, så har dem tilpassa den til bilen hans. dette er det ikke eigeren av bilen selv som har gjort, dette er gjort på verksted. Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/192480-toyota-carina-ii-2-0-gli.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Den bilen du viser til i linken der erog en fin bil, stylingen han har brukt på bilen sin er hentet fra Opel vectra eller noe i nærheten der, så har dem tilpassa den til bilen hans. dette er det ikke eigeren av bilen selv som har gjort, dette er gjort på verksted. åja oki :) men tøff bil ja :) Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota85 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 noen som vet om noen sider med deler stylings osv, til Carina II ?? takk på forhånd Hei! jeg har vært fornøyd med mine kjøp hos Ghostxtreme - Ghostsxtreme, de har styling til de fleste europeriske og japanske biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter09 Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Astina.dk - Make your car different Har en god del til carina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordvik93 Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Hei! Har tenkt meg ein spoiler, nye felger og ein bra enderør som lager litt lyd, ikkje alt for masse, noken som har noken råd til kva eg skal kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Refsnes Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 hvor har du fått tak i dei lyktene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg