Gå til innhold

vento som fusker....kan det være reg reima?

Ranger emnet


ventovr6

Anbefalte innlegg

hei.

 

min vento har begynnt å dra dårlig i oppoverbakker..

kom sånn plutselig...må gire ned for å holde 80km/t i oppoverbakker. og når jeg skal kjøre forbi så kanj jeg ikke dra den lengre en til 4000rmp.. drar jeg den lenger så blægger motoren nesten ut. (høres ut som turtallsspærra slår inn)

 

er d noen som sjønner problemet?

har vært på verksted å spurt om det kansje var regreima som hadde fått det...men d var ingen typiske teng til det.

 

har kjørt med kn-filter i et halv år nu... kan d ha noe å si?

 

mvh marta;)

-MartaRacing-

 

Low and slow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fikk jeg endelig bort fuskinga;)

 

det var en feilkode som ikke var slette fra hjerne på bilen;)

 

rart d der altså....menmen...tut å kjør:=)

 

Ja jeg kan over hodet ikke fatte hvorfor vag-gruppen er så forferdelig redde for å inkludere en motorlampe :angry:

Ganske idiotisk. Da hadde iallefall lampa lyst når det lå feilkoder der..

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan over hodet ikke fatte hvorfor vag-gruppen er så forferdelig redde for å inkludere en motorlampe :angry:

Ganske idiotisk. Da hadde iallefall lampa lyst når det lå feilkoder der..

 

lampa lyste ikke serru...kunne tenkes at d var regreima som hadde hoppet over for di det var lenge siden jeg hadde skiftet den.....så jeg lurte på om noen andre hadde hatt samme problem før....men nå er alt i orden og verkstedet rettet opp sin egen feil fordi det var dem som glømmte å slette koden når jeg skiftet fordeler for en mnd tid siden....feil koden ble beskrevet sånn: hallgiver(signal utenfor område) bilen var jo egentlig helt i orden sÅ lampa/HJERNEN registrerte ikke feilen!!!!! men ligger feilkodene lenge nok så kommer det Problemer før eller siden....jeg er ikke redd for å inkludere en motorlampe! var mest redd for reg- reima!

-MartaRacing-

 

Low and slow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
lampa lyste ikke serru...kunne tenkes at d var regreima som hadde hoppet over for di det var lenge siden jeg hadde skiftet den.....så jeg lurte på om noen andre hadde hatt samme problem før....men nå er alt i orden og verkstedet rettet opp sin egen feil fordi det var dem som glømmte å slette koden når jeg skiftet fordeler for en mnd tid siden....feil koden ble beskrevet sånn: hallgiver(signal utenfor område) bilen var jo egentlig helt i orden sÅ lampa/HJERNEN registrerte ikke feilen!!!!! men ligger feilkodene lenge nok så kommer det Problemer før eller siden....jeg er ikke redd for å inkludere en motorlampe! var mest redd for reg- reima!

Feilkode på hallgiver ligger der uansett når tenning er på men motoren ikke går, fordi når motoren står gir den seff intet signal ;)

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilkode på hallgiver ligger der uansett når tenning er på men motoren ikke går, fordi når motoren står gir den seff intet signal ;)

 

helt riktig;)

 

men lampa var der når motoren gjikk også. det var det som var problemet serru;)

 

så ble den slettet og simsalabim så var bilen knall go igjenn;)

-MartaRacing-

 

Low and slow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår