theopelking Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 hei jeg har sett før,her å på autodb å div, golfer å div vag som har vw merke på pansre å på skrå over skjermen liksom,skjønner hva jeg meinar? hadde tenk noe sånt sjøl.men noen som har noen bilder av noen biler med det på? bare for å se hvordan det blir liksom=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 sånn jeg tenke på,bare med et vw merke istafor liksom=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 skjønnte hva du mente skal se om jeg finner det bildet så kan jeg legge det ut for deg hvis det var det du mente for å se bildet av det right ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 var det jeg mente ja=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg