ailenrock Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Vurderer å selge bilen min over nyttår, og lurer på hva jeg kunne fått for den.. Noen som vil komme med forslag? Den er kjørt 170 000, (sikkert 180 når jeg selger), 1.6 modell med standard interiør. Av utstyr er det kjørecomputer, air condition, el-soltak, 4 stk el-vinduer, fjernstyrt sentrallås med alarm, blaupunkt cd-spiller med 2 stk blaupunkt 6x9 i tilegg til fronthøytalere. Fullt bodykit fra rieger, simons sportsseksos, 18" felger med 5-6mnd gamle dekk, 15" alufelger til vinter med helt nye dekk hvite blinkere, senket 30mm, fjernet emblemer.. det er dette jeg kommer på Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taraldsen Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 kanke såå mye om pris men må innrømme at den var jevlig strøken!! Siter ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Takk :) noen andre med peiling ? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangolf4 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 hei.kor mye kjøpte du golfen får? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 70 000..så har jeg lagt ut ca 35 på deler, da den var helt orginal når jeg kjøpte den Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg