Phantom Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Er det noen som vet når Fiat 500 kommer til Norge ? Står på Fiat.no at datoer ikke enda er klart, men kan jo være noen her har inside info ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Er ikke det verdens nydeligste og tøffeste småbil så vet ikke jeg! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Er ikke det verdens nydeligste og tøffeste småbil så vet ikke jeg! Derfor jeg vil ha en :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Mars 2008 Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Mars 2008 Offda... Er jo ett par i Norge iflg. finn.no Men ønsker muligheten til å konfigurere den selv.. får vel eventuelt importere fra tyskland.. havner vel på ca 200-220k importert... Hvilken kilde har du mars fra ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Kan vel si at jeg tok en kjapp runde på bilnorge.no. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Kan vel si at jeg tok en kjapp runde på bilnorge.no. Så kjipt da... blæ.. er jo ett halvt år til... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Trøste deg med at det er vært å vente. Så en i Italien, skilte seg ut :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Trøste deg med at det er vært å vente. Så en i Italien, skilte seg ut :) Ja, verdt å vente på... Men om jeg bytter bil og ikke klarer å vente, får jeg vel importere en, eller kjøpe en Lupo Gti Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Står et par stykker på Finn. Skal sannsynligvis avgårde å titte på en av de som står på Autovia i morgen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 AutoItal i Oslo har vel et par stykker tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Står et par stykker på Finn. Skal sannsynligvis avgårde å titte på en av de som står på Autovia i morgen ;) Hvordan var den ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg rakk dessverre ikke innom :( Forhåpentligvis skal jeg østover igjen om ikke så altfor lenge, så jeg håper på en anledning da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Er ikke det bare annonse for forhåndsbestilling det på finn.no? Så vidt jeg kunne se var det ikke noen bilder.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg