phjott Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Her er min siste mod, har vel brukt så og si hele dagen på dette. Slenger først inn orginalbilde: Dette er da modden: Det som er gjort: Senka taket Nye felger Bodykit "Lakka" Carbon panser Fått intercooler Tona ruter og lykter Senka bittelitt Håper dere likte den :D //phjott Siter 92" Mitsubishi Colt 1,8 GTi - Skal selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phjott Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Ingen kritikk eller tilbakemeldinger? :shake Siter 92" Mitsubishi Colt 1,8 GTi - Skal selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Felgene er litt Blurry, bak dekket ser litt fake ut, Jeg likte ikke så liten rute i fronten. Ellers, Ganske Kul Mod :) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phjott Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Sant at det var litt risky å taksenke en golf:P Det er ikke akkurat så vanlig, men må jo prøve noe nytt. Jeg vet det bakdekket er litt jalla. Trangt om plassen etter hvert :P Siter 92" Mitsubishi Colt 1,8 GTi - Skal selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg