Bluedevil Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hei alle sammen. Hva slags bensintrykk bør man kjøre på dersom man har en steg 3 chip, 3"moongose fra turbo, grønne dyser, 3bar mapsensor. Kjører med ca 1,4 bar turbotrykk og 4,5 bar bensintrykk. Er dette for mye?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amdim Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 jeg kjører med litt over 3kg bensitrykk på tomgang, mulig 5 på høyt turtall, går fint med min, jeg har egenmappa chip så usikker på steg, 3bar's map, grønndyse oppsett pluss pluss.. kjører på 2kg turbotrykk, men vil du finne ut om bilen går for fet eller mager, skaff deg brebåndslambda.. det er tingen, men jeg tror ikke at bilen din går for mager hvertfall:) Siter 93 Nissan 180 sx Driftebil 09 Rexton 270xdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg