Mikal B Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hei;) Jeg har en Audi 80 B4 (92mod) som jeg lurer på å kjøpe styling til... Så jeg tok en liten titt innom CZT.no å så litt på forskjellig styling... Så lurte på om det er noen som vet om de leverer bra eller dårlig styling?? Tar selfølgelig imot forslag om andre steder jeg kan kjøpe styling og;) MVH: Audi-Mikky Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 om du noen gang får kontakt med de som driver det så er jo det en start.. ellers så har jeg ikke hørt de beste ryktene som dette firmaet.. jeg gadd ikke å bestille fra dem ihvertfall. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Elgen-: Takker;) Vet jeg hvor jeg ikke skal bestille styling fra;) Noen om noen andr esteder jeg kan få tak i Wide Body Kit til en Audi 80, 92mod personbil?? Litt usikker på om det er B3 eller B4:S Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Du har en B4 B3 (typ89) prod. 87-91 B4 ble prod. 92-95. :) Vet rieger har widebody kit men har bare sett til B3 og til Coupe Sjekk ut : bsbildeler.no streetdesign.no det er de jeg kom på i farten :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg