Morten@31 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hei. Jeg har en volvo v70 03 modell. I denne bilen så er det ett orginalt stereo anlegg. dvs en hu 603 spiller. i dørene er det kun lyd foran. Jeg ønsker meg høytalere også i bakdørene og i "bagasjerommet". Er dette noe jeg kan montere selv? I tillegg ønsker jeg meg mulightet til og spille av mp3 filer. Jeg takker for all hjelp jeg kan få. har null peiling på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Usikker på det med flere høyttalere, men det står jo tilsynelatende fader på ett av ratta, så det er vel ikke spilleren som begrenser her. Her er en som har montert iPod adapter til en HU-604: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=4619 Edit: HU-603 skal det være... Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten@31 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 jeg har hørt rykter om at "musikk anlegget" går på data i de nyere modellene slik at bilen må omprogrammeres etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg