Exerqtor Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Har akkurat montert el.speil på 245'n.. Men når jeg satt meg inn i bilen å skulle justere dem så så jeg at det må være noe feil.. Virker som at hele venstre speilet(altså huset å hele pakka)står for langt inn på ruta på en måte.. Så jeg får ikke justert selve speilet langt nok ut til at jeg kan få sett no. Sånn som det er nå så ser jeg bare bakdøra.. Å på høyre side så er det omvendt.. Men det er jo umulig å sette dem på feil side.. Har tatt av selve glasset å skrudd ut motorene å prøvd å shimse dem, men det blir ikke nok.. Hva i helsike er det det kan være for no? Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hvor kjøpte du speilene? Høres nesten ut som du har fått ett sett fra en høyre-ratta bil? Hvis du har de originale speilene kan du vel flytte over innmaten, skal bli bra da... Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Ja det kan jo stemme.. hmmm.. Har tenkt å flytte over innmaten, men hadde vært greit å vite hva som var på gang:P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Venstre-speilet skal stå kant-i-kant med plastikken, mens høyrespeilet skal være ca 2cm inni plastikken.. Om det gav noen mening!? litt vanskelig å forklare, men tenkte at du kunne sjekke det, for å se om du har fått speil fra rhd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Rekti, skal se om det står noe dritt på speilet ang om det er til LHD eller RHD også.. Ellers så får jeg bare pelle ut innmaten å pelle av et sett av noen av dem andre dørene.. Jævlig tråkig siden jeg allerede har lakkert dem her å styra bare;P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg