Gå til innhold

200sx den "andre" typen.


mrZipp0

Anbefalte innlegg

Etter litt søking og div så har jeg funnet ut at det er silvia jeg vil ha..

 

1771%20Red%20Sil80.jpg

 

Bildet er "stjålet", fra japanauto.no er en bil de snart får inn..

 

Den der får du iallefall ikke skilter på. Ingen biler uansett merke som kommer fra Japan kan bli førstegangsregistrert i Norge per. dags dato

I USA får du biler med lik front som den der som kan registreres her i landet.

 

Hva du mener med andre typen vet jeg ikke men du har iallefall Silvia s12, s13, s14, s14a og s15. å i japan og usa kom den med flere front og -hekk alternativer uten om vippelyktene og dem runde baklyktene.

 

Om bilen heter Silvia, 240sx eller sx200 kommer bare ann på hvilket land bilen er fra.

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der får du iallefall ikke skilter på. Ingen biler uansett merke som kommer fra Japan kan bli førstegangsregistrert i Norge per. dags dato

I USA får du biler med lik front som den der som kan registreres her i landet.

 

Hva du mener med andre typen vet jeg ikke men du har iallefall Silvia s12, s13, s14, s14a og s15. å i japan og usa kom den med flere front og -hekk alternativer uten om vippelyktene og dem runde baklyktene.

 

Om bilen heter Silvia, 240sx eller sx200 kommer bare ann på hvilket land bilen er fra.

 

 

Må vel rette opp litt her..

Silvia fronten kom S13 med KUN i japan (mulig Australia også fikk den, det skal jeg ikke si sikkert). Du fikk biler i USA med Silvia karosseriet, men da var fronten hentet fra det som vi kjenner som 200sx, alstå med vippelykter. Disse bilene kalles for OneVia (180sx+Silvia) og er i mine øyne en stygg kreasjon. Alle Silvia S13 som ligger tilsalgs i statene som er venstrestyrt er OneVia'er som er ombygd med Silviafront.. altså biler som har gjennomgått akkurat det samme som min og Svinball sin.

 

Skal man ha en S13 Silvia i Norge må man enten kjøpe en av de få OneVia'ene som går i norge (er vel 2-3 stykker) og bygge om til Silviafront på de, eller man må nøye seg med en SilEighty og ta vår kjære 200SX S13 å bygge om.. enkleste er jo selvsagt å kjøpe Svinball sin bil, den er jo alt ferdi bygd! :D

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår